NaNoWriMo november

Biztos te is sok helyen találkoztál a NaNoWriMo rövidítéssel és nem tudod hova tenni a dolgot.  A NaNoWriMo nem más, mint a National Novel Writing Month, azaz a Nemzeti Könyvírás Hónapja. Minden év novemberében több ezren ülnek le és írják napról napra a saját könyvüket!
Te is gondoltál már rá, hogy írsz egy könyvet egyszer? Ez egy szuper alkalom, hogy kipróbáld magad! Egy másik blogban szuperül összefoglalták, hogy miért érdemes kipróbálni, és hogyan vágj bele!


Egy egyszerű regisztrációval be lehet regisztrálni a nanowrimo.org oldalon. Fel tudod másolni a megírt anyagodat, de csak annyi ideig, hogy a számláló megszámlálja a szavak számát, utána rögtön törlésre kerül az írásod. A megírt szavak száma viszont gyűlik egy hónapon át. Nyomon lehet követni, hogy melyik nemzet hány szónál tart. Országonként külön fórum és facebook oldal működik, lehet tartani egymásba a lelket!

Az én NaNoWriMo-m


Azt hiszem pont jókor jött ez a kihívás, bár elöször fel sem ismertem. Ugyanis a 3.megírandó könyvem finisében tartok, de mint tudjuk, ilyenkor szokott lelassulni a dolog, és a végtelenbe nyúlni....

Most elhatároztam, hogy e kihívás keretében fogom befejezni a könyvem, Igaz ezt nem szakkönyvekre találták ki, de ki bánja (who cares?). Az írás, az írás, a szavak száma is ugyanaz. Úgyhogy hajrá, drukkoljatok nekem!  
A hónap során majd mindig jelzem, hol tartok. :) 



Most 4-én 1377 szónál tartok. Yay!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése